Mavidunyamm ruya-11 benimde ikinci gebeliğim 18+3 te çok hafif hissettim. Net olarakta 20 lerden sonra başladı canım gayet normal endişe etme 😍
Elif_3434 ruya-11 bizde 18+5 olduk 2. Gebeligim iki gün önce bi hissettim gibi oldu ama şuan da hiç hissetmiyorum bende bazen tedirgin oluyorum ama doktor da 20 den sonra net hissedersin demişti. Beklemedeyim 😅
ruya-11 Mavidunyamm ay inşallah içime su serpildi detaylı ultrasona daha 3 hafta var insan merak ediyor 😄
Hulyayksl15 Bende 17. haftamdaydım hıc hıssetmedım karnımda hıc cıkmadı 😄 yatarken soldan sırt üstü döndügümde yumurta gıbı bı sertlık olusuyo sonra kayboluyo