Betus32 Çok korkuyorum bir yandan çok heyecanlıyım acaba nasıl birşey hissedicem onu kucağıma alınca. sürekli ağlıyorum bu sıralar 😥😥 normal mi zaten hamileliğim stresli geçti
benimmdunyamm Betus32 aynen doğum konusunda çok kararsızım 🤣normal yapinca alt genişliyor diuorlar sezeryanda da ona falan kötü diyorlar şaştım kaldım
Rainsmother Bir yandan korkuyorum bir yandan ona kavuşmak için sabırsızlanıyorum diyorum ikisindede acı var ama sonu güzel diyorum ayrıca benim doktorum sezeryana karşı 41 haftaya kadar bekletirim diyor korkmuyorum desem yalan olur