Prematüre anneleri merhaba. Benim bebeğim 35+5 de doğdu suan kuvezde daha sütüm gelmedi ama damla damla da olsa sagiyorum doğum yapalı 2 gün oldu. Sütünüzü sağinca götürene kadar nasıl muhafaza ediyorsunuz direkt buzluğa atıp donuk halde mi gotürcem hastaneye. Bir de sütüm nasıl gelir çoğalır önerilerinizi bekliyorum