Merhaba kızlarr. Biz 21+2 olduk çok şükür dün doktordaydık. Boyu 25 cm kilosu ise 345 gram çıktı. Hafta olarak da 20+2 gözüktü. 1 hafta geriden geliyo. Doktor normal sorun yok dedi ama ben çok üzülüyorum. Gayet de iyi beslenmeye çalışıyorum. Benim haftamda olanlar 500 gramlarda maşAllah. Benim cocugumda öyle olsa büyüse diyorum. Acaba bi sorun mu var demekten içim içimi yiyo. 😪 siz nasıl besleniyosunuz öneri de bulunur musunuz. Benim minik kızım da kilo alsın biraz. Haftaya cuma detaylımız var o zamana kadar gelişsin azcık inşAllah🌸🌸