Elifffff1 Kızlar benim kız 42cm 2kontroldür gidiyorum degisen bir şey yok uzamıyor diğer insanlar 48-49cm den bahsediyorlar ya nasıl oluyor anlamıyorum sütü de cok fazla içiyorum tavsiyeniz var mi boy uzaması için
FatmaNur_27 Elifffff1 doktorun bişey demediyse normaldir zaten ne yaparsan yap anne babanın genlerini alıyor
OksijenliSu Elifffff1 Canım süt içerek boy uzatma olayı efsane. En etkili uzatma balıkların sırt bölgesinde bulunan siyahımsı ettir. 😊 Ve ayrıca süt içmektense yoğurt, kefir yiyebilirsin. Ve de genetik durum varsa ailede boy kısalığı ne yapsan olmaz.
Melos12 Elifffff1 ben 43 gün önce doğum yaptım 37 ye girerken kızım 46 cm doğdu bence boy sıkıntı değil sağlıklı olsunlar yeter dünyaya gelince hızlı büyüyorlar