Ilk-bebegi12 Kızlar 33+3 deyim ve bebeğimin hareketleri çok azaldı gibi geliyor bana doktoruma yazdım usg ile bir bakılması lazım dedi ama neden olabilir
Rabiaseher Ilk-bebegi12 artik iyice buyudu cnm yeri daraldigi icin az hissediyo olabilirsin ama takip et surekli hareketlerini yinede bi muayne ol cnm
sareninnannesii Ilk-bebegi12 ben de 33+5teyim. iki gündür az harekerleri. salı günü randevum var.. yeri daraldı büyüdü filan ondan mı acaba diye düşünüyorum.. ben de burada bekliyim ne diyecekler acaba tecrübeli olanlar
Ezgiduru Ilk-bebegi12 aynı zamanlarda yani birkac gün önce benm bebeğimin de hareketleri baya azaldı hatta nst çektirdim orda da hareketi az çıktı bana kendi Dr um yemek ye ve hareketleri takip et dedi 2. Gün düzeldi hareketi
Ilk-bebegi12 sareninnannesii Benim rutin kontrolüm 8 gün sonra beklemek nasıl olur bilemedim. Bende tecrübeli birini bekleyeyim
sareninnannesii Ilk-bebegi12 ben de aynı durumdayım rutin kontrolüm salı günü çok önceden almıştım randevuyu.. inşallah bir sorun yoktur boşa evham yapıyoruzdur
Rabiaseher Ilk-bebegi12 hic hareket etmesse sorun var demektir cnm cikoltali biseyler ye biraz dinlen cnm