Duygu-K Çok geçmiş olsun canım. Yani nifty doğru sonuç veriyor genelde ama Amniyosentez de denemek istersen dene bence 😔 en azından bebeği aldirmazsan bile kendini doğumdan sonra ki sürece hazırlamış olursun. Aklında soru işaretleri kalmaz acaba gerçekten hasta mı değil mi diye 😥. Bu benim ikinci gebeliğim ilk bebegimi trizomi18 nedeniyle kaybettim. Bütün doktorlar bebeği aldirmami söyledi ama ben kabul etmedim. Dogurcam dedim. Amniyosentez yapıp kesin tanı koydurmak istedim ki öyle de oldu Amniyosentez sonucunda trizomi18 çıktı. Şöyle bir şey söyleyeyim Amniyosentez yaptırmak istersen bunu işinde çok iyi bir perinatoloji uzmanına yaptır. Amniyosentez evet psikolojik olarak yıpratıcı bir işlem. Ama ben iyi ki yaptırmışim diyorum yoksa soru işaretleri ile yaşayamazdim. Amniyosentez yaptirmani öneririm iyi bir doktora yaptirirsan düşük , erken doğum, riski % 1 bile değil. İçini ferah tut