Merhabalar, 6+2 günlük hamileyim aklıma takılan bi durum var henüz dr a gtmedim deneyimli annelere sormak istiyorum. Bu ikinci gebeliğim ilkinde 8 haftalık kalbi durdu onda acayip göğüslerim ağrırdı üstüne yatamazdm bunda bes gün önce elim değdiğinde bile acıyordu ama bi kaç gündür bastırınca az acısını hissedıyorum sizce normal gitmeyen bi durum olabilir mi? Ayrıca bulantı vs de yaşamıyorum. 10 gün önce beta değerim 5 bin üstüydü. Bilgilerinizi paylaşabilir misiniz çok merak ediyorum