Ben vajinal dogum oncelikliyim. Evet herkesin nasil hamileligi bir degilse dogumuda bir degil. Belki zor belki kolay olacak , belki sonradan zorunlu sezeryane donecek ama bebek icin vajinal dogum daha saglikli… Birde o sarkmayi cok takma derim , kendini de cirkin hissetme cunku bir mucize gerceklestiriyorsun suanda. Catlaklar henuz kirmiziysa nemlendirmeye basla bolca birde su ic istemsizce azalacaktir. Birde genisler diye dusunme vajina esnek yapida , ha dersen yok genisledi ben hissediyorum , artik bunun icin estetikler mevcut 5 dakikada lazerle hallediyorlar ve ayni gun sorunsuz taburcu oluyorsun. Tabii oyi bir doktor cok onemlk bu noktada. Bende cok korkuyordum , esim direk rahatsiz olursan ve istersen yaptirirsin estetik cok problem degil bana ama oncelik senin ve kizimizin sagligi dedi. Tabii yine senin tercihin kimse karisamaz yada sen yarim annesin diye seni yargilayamaz.