Tarcininannesi Benim de son 9 ama c. tesi kontrolüm vardı çatı muayenemi yaptı doktorum 1 cm açılman var dedi bu hafta doğabilir dedi ama bende de tık yok:(( hayırlısıyla sağlıkla en hayırlı vakitte gelir inşALLAH bebişlerimiz...