Yildizparlak Kizlar merhaba ben 96 kiloyum ilk hamileliğim ve 22+1 günlük hamileyim bebeğimin hareketini henüz hissetmiyorum bu yüzden asi da olamadım henüz benim gibi geç hissedenler var mı normal mi bu durum
leona98 Yildizparlak ben de 92 kiloyum. 173 boyundayim. Ilk hamileligim. 19.haftadan beri hiss ediyorum. Su an 22+0 haftadayim. Sizin boyunuz kac? Bilmiyorum ama belki karin bolgenizde toplanmistir kilonuz o yuzden ola bilir mi acaba
Mucize92 Yildizparlak canım yatarken pıt pıt böyle dsmaratması bile hareket bitter çikolata ye birde dondurma benimde atmıyordu dondurma yeyince attı 😅😂
aslansmommm Yildizparlak ben bunu bilmiyodum hiç sormadı da yaparken 20. Haftada oldum gerçi ben 17 de başlamıştım da hissetmeye ay bilemedim doktorunuza sordunuz mu peki bakalım o ne diyecek
Gizembiniciogl1 17+2 haftalık hamileyim 105 kilouyum ama bana hareket hissetmeden aşı yok diye bişey demediler
Halfey Tetanozla ne alakası varmış anlamadım bebek hareketini sormuyor ki ebe bebeğin kalp atışını dinliyor tansiyon bakıyor kilona bakıyor aşı yapıp gönderiyor rutin muayene
Yildizparlak Halfey sana sormamislar demekki ben iki sefer gittim.hwr ikisin de de hareket hissediyor musun diye sordular yok dedim.diye biz hareketten sonra aşıyı.oneriyoruz diyip gönderdiler rutin bir muayene yapilmadi
Yildizparlak aslansmommm canım doktorum 20. Haftadan sonra hissetmeye baslarsin dedi ama 22 olduk halen hissetmiyorum
aslansmommm Yildizparlak tatlı bişeyler yiyip sola yatıp karnınızı okşayın işe yarıyor diyorlar deneyebilirsiniz isterseniz 🥰
Yildizparlak leona98 canım benim boyum da 170 ama bilemiyorum ki gerçi bebek yokken de göbekli biriydim.
Yildizparlak Mucize92 canım bu dedigin arada oluyor bir gun oluyorsa üç gün dört.gun hareket etmiyor çikolata falan da yiyorum ama sevmiyor galiba yine hareket etmiyor 🙂
minikmelek1311 Bende hissetmek istiyorum artık çok sabırsızlanıyorum 15+5 cinsiyetinide ögrenmedim merakta etmiyorum minik meleğim benim. Sürekli karnımı okşuyorum aşk yaşıyorum resmen benim gibi olan var mı?