Kalemm miyopmom ya ben hamileliğimi öğrendiğim zaman emziremicem sandım üzüldüm sevinemedim ebe emzirebilrsin dedi ben sevindim inşallah bana da nasip olur o kadar kolay bırakmak
miyopmom Kalemm canim gittigi yere kadar emzir bence kendini ve cocuguna gore hareket et kimseye gore degil gobek bile engel olmuyor emzirmeye inan bana sadece cok su icmen lazim basin agrimasin diye o kadar beslenmene dikkat et senin halin gitmesin diye
Kalemm miyopmom normalde de çok su içen biriyim mecbur beslenmeme dikkat ediyorum yoksa bütün gün ayaktayım halsiz düşüyorum
Sevilllllllllllllllllllll Ben 3 aya kadar emzirdim sonra oğluma anlattkm ve biraktik şükür sorunsuz oğlum 25 aylıktı birakinca
Sevilllllllllllllllllllll Şuan bebeğimde 1 haftalık bı gerilik var ve bunun emdirdigim için olduğunu söyleyen doktorlar var ama kendi doktorum geç döllenme diyor
Ozgerenali Kalemm bende 18 haftalık hamileyim 22 aylık oğlumu hala emziriyorum çevrem emzirme diyor ama doktor sakıncası yok diyo 2 ay sonra biraktiracagim nasipse
Kalemm Ozgerenali ben gittiği yere kadar emzirecegim ya şükürler olsun sütüm de bol var kıyamıyorum bırakmaya süt ziyan olacak sanki 😊
Ozgerenali miyopmom sağlıkla büyüsün inşallah bende şuan emziriyorum ama ya doğunca bebeğe süt olmazsa diye Efham yapıyorum fark varmı önceki emzirmenizle