deleytedmom257 mucizembenimmm ay sorma yaa zaman ne kadar çabuk geçiyor.sezeryan olacak evet mecburi ilk doğum sezeryan olduğu için.daha tarih belirlemedik ekim ortası gibi belirleriz diye tahmin ediyorum.senin gidişat nasıl .ağrı sızı ağırlaşma var mı😊🤔
mucizembenimmm deleytedmom257 evet artık ağırlaştım bide karından dolayı rahat yatamıyorum ayın başında kontrol var bakalım ne dicek doğum için siz en son ne zaman gittiniz
Tiredmother Ayakta duramayacak kadar baş dönmesi yapıyor bende, sabah akşam toplam 400mg kahvaltıdan sonra içiyorum akşama kadar akşam içiyorum sabaha kadar başım dönüyor, yattığım yerde duvarlar dönüyo sanki. Bir sonraki randevumda fitil isticem böyle hayatımı sürdüremiyorum 🤦🏻♀️
Serap60 Tiredmother iji turlu kullniyo o ilac cok yan etkisi oldgu icn bnde ftil seklinde aldm hem dha cok etkili oluyomus
Haticemustafa cherryup bendeds halsizlik ve bulanti hissi yapmıştı doktorum gece yatmadan 1 saat once ic o zaman sorun olmaz demişti kullandigim zamanlar oyle yapmayi dene canm
Embiye Bende 200 mg 3x1 vajinal kullanıyorum kızlar. Hem ağızdan hem vajinal fitil olarak alınabiliyor
Tiredmother Serap60 yarın sorucam doktora değiştirsin benimkini de hayat kalitem 0 a indi resmen. Zaten risk var diye sürekli yatıyorum yattığım yerden de başım dönünce iyice delirtiyo insanı
Serap60 Tiredmother byuk ihtimal ayni progestn bn bitane olrk biliyrm hem agiz yoluyla aliniyo hemde vajinal sekilde bnda eczaneci syledi bnmde dsk tehtitm vrdi surekli yattm wc dsnda kalkmadm bu ilacida icince uyku ilaci icmis gbi vrup kafayi yatyodm yer aygmn altndn gdyodu resmn ama vajnal yoldan alinci cok skr hc yan etkissi yok
Bayanminyon07 Günde iki tane içiyorum sarhos gbi oluyorum kafam dönüyor gözümu zor açıyorum belli bir süre 😑
deleytedmom257 mucizembenimmm yarın gidiyorum kısmetse aysel hanıma.benimde çatı kemiklerim ağrıyor sanki et kesmiş gibi.zaten yürüyüş yapmayı unuttum riskli dönemde evden çıkmayınca bünye hantallaştı caddedeki marketlere gidip geliyorum sanırsın 3 km. Yol yürümüş gibi yoruluyorum.😑
Guldenn cherryup bende de öyle etki yapıyordu crinone diye vajinadan alınan ilaçı kullandım yan etkisi olmadı
mLcLk cherryup sersem gibi yapıyor, sürekli uyku hali, halsizlik, parmağım kıpırdasın istemiyordum ağızdan kullanırken. Vajinal olarak değiştirdi doktorum şimdi, çok şükür kalmadı hiçbiri bunların. Ancak kabızlık yapabilir yine de🙄
Muhammedamine Sebnem55 canım biz seninle aynıydık diye hatırlıyorum sen ne ara girdin 25. Haftaya 1 nisan değilmiydi son adet tarihin yanlışmı hatrlıyorum ben
mucizembenimmm deleytedmom257 aynen evden çıkınca bende öle oluyorum. Aynı aletle bakıyo ya bide bebeğin kilosunu boyunu merak ettim acaba çok fark ediyomu ben ne zaman gitsem artıyo ya ölçüsü 🤔
deleytedmom257 mucizembenimmm demek bebeği g0el besliyorsun annesi bakalım bize ne dicek.muyanen için sıramızı bekliyoruz şu an.😊
deleytedmom257 mucizembenimmm iyi gördü doktor bebeği allah a şükür😊1 hafta önde gidiyor.2 kilo olmuş boy da 45 cm.civarı.ama yüzü ekşiydi keratanın😁doktor suratsız bu çocuk dedi😂