Haticeyildiz Hnf ben normal ped aldim iki ablamda ped kullanmis digerlerine gerek yok dediler normal ped yetiyomus
Seydaeksi Hnf depend aldım çantama koydum ilk günler hele sezaryense zaten çok zor geçicek külot değiştirmekle uğraşmak yerine kullan at olcak daha kullanışlı diye düşünğyorum kullananlarda öyle söylğyor
Asafff EsraBayraktar ben ebebekten depend aldım kullananlarda memnun kilot yerine onu giyiyorsun ve çıkarıp atıyorsun Doğuma daha var ama aldım ben şimdiden 😊
Werwe Benim ikinci dogumum olucak ilk dogumumda depend kulot bez kullndım en memnun kaldıgım şeylerden birinci bnce belini falanda sarıyor hiçte rahatsız etmiyor szdrma fln kesinlikle olmuyor yırt yanlardan cıkart at
Vldn Valla bende lohusa kilotlarına bakdım hiç memnun kalmamış kullananlar bedeni olan kilotları aldıkları halde çok dar ve rahatsız ediciymiş oyüzden ped alıcam bende
ozg yeni doğum yapan biri olarak hastanede de evde de kullandığım tek şey lohusa kilotu ve ped. zaten hastane ped veriyor ev de de orkidler yeterki oluyor. tabi herkesin kanaması aynı yoğunlukta olmayacağını göz önüne almak lazım