EzooMi Kizlar selam sizce yenidoğan fotoğraf çekimi mi yoksa hastane çekimi mi yaptirmaliyim birine bütçe ayırabilirim🌸
tazebiranne_hg04 EzooMi yenidoğan çekimleri çok güzel ama profesyonel birileri olmadığı sürece bence çektirmeyin herkese yakınımda gördüm bebeği sardılar sarmaladılar ama açtıklarında heryeri kıpkırmızıydı fazla sıkmışlar normal geçer dedi ama bilmiyorum güvenim sıfır şuan 🙁
NurrrH EzooMi ilk bebeğimde ikisini de yaptırmış biri olarak, kesinlikle yenidoğan çekimine öncelik verin. Ben 2. Bebeğime hamileyim şuan. Hastane çekimi yapmayacağım 2. Bebekte.
Pyrz_07 EzooMi ben zorunlu sezeryan olcam o yüzden doğumda fotograf çekimi istemiyorum sadece bebeğim için yenidoğan çekimi yaptırcam sezeryandaki fotograflar pek hoş olmuyor ablam yaptırmıştı açıp bakamıyor o kanlı kesik yerleri görünce kötü oluyor öyle bişe anı kalmamalı
EzooMi Benimde gönlüm yenidoğan çekiminden yana :) cunku kendi halimi ve bebeğin halini bilemiyorum.su an ve biraz çocuk kendine gelsin ben susleneyim halimiz düzgün olsun düşüncem var ama yine yorumları da merak ediyorum🌸