Meraba hanımlar ankarada yaşıyorum cocuk tedavisi icin önerebileceğiniz doktor varmı acaba bi tane doktora gidiyorum ama pek memnun degilim 2 ay da bi gel dediği için önerebileceğiniz doktor varmı memnun kaldığınız bi evlat sahıbı oldum o da gec oldu kaybettim tekrardan anne olmayı istiyorum