benimmdunyamm anneyimmm42 valla bende hep beyaz akıntı vardı kokusuz idrar yanmam falan hiç yoktu doktor tahlil yaoti enfeksiyon çıktı o yüzden akıntı bence çok ta normal değil ben hep hamilelik akıntısı sanıyordum
GazeRock 28+4 te muayeneye gittim.Doktorum bilgilendirirken akıntıların artabilir dedi bu dönemde.Benim hep var akıntım o yüzden kıyaslayamıyorum.