ramonun_annesi Eda_65 evet cnm ama herkes bir değil ki mesela kimi de dikişsiz doğum yapıyor bir arkadaş yapmış onunki 1 dikis korkutmak istemedim ben sorun benim hemşiredeydi beni hirpaladi acımadı o yüzden korkma sakın korkma çünkü ebe iyi olursa bişey olmaz
ramonun_annesi Eda_65 kadın bana bağırıp seni doğuma bile almak bak dedi düşün o kadar ki kötü biriydi
Eda_65 ramonun_annesi bende devlet hastanesinde doğum yapacağım herkes ebeler çok kötü diyo inş bana iyi bi ebe denk gelir
ramonun_annesi Eda_65 bende yine devlette yapacağım ama farkı şehirde inşallah iyilerle karşılaşrz 🤲❤️