Kızlar selamlar
Tekrar happymom’lıyım. Bebiş 12 aylık ve takvime göre (henüz doktora gitmedim) 4+4 hamileyim. Haberi alınca çok ağladım bebeğim çok küçük diye doğduğunda 20 aylık olacak. Nasıl büyütürüm naparım kafamda deli sorular. Ayrıca emzirmeyi 3. Ay doktorla telefon konuşmamda sonlandırmam gerektiğini de söyledi. Yakın yas aralıklı büuüren veya Emzirmeyi sonlandıran var mı zorunlu hallerdem dolayı nolur bana akıl verin 😢