Arkadaşlar yardım edin çok yıprandım.
14 Aralık 2021 de 6 Haftalık gebeydim ama beta hcg ilerlemiyor aksine geriliyordu kalbi durdu kürtaj oldum. Bu ay tekrar hamile kaldım ama beta hcg 145 di pazartesi günü perşembe günü 102 olmuş kimyasal gebelik olduğunu öğrendim tekrar düşük yapıyorum. trombofili paneli Yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı iğne aspirin kullanıyordum dokttor polip olabilir yapışma olabilir dedi . Allah rızası için bu durumu yaşayan var mı. Anne olamıcak mıyım diye hem eşimi hem kendimi yıpratıyorum