Ya benim de öyle bu kasım bebişleri inatçı mı acaba 😂16 da gittim göstermedi 17 de gittik yine pozisyonu iyi değildi yüz üstü yatıyordu bebiş☺️Zar zor gördü %90 dedi salı da parti yapıp biz öğreneceğiz inşallah doğrudur detaylı da değişmez daha bişey alamadım ben