Sofiya1 Kızlar adetime 8 gün var test yaptım silik cizgi çıkdı aklımda soru işaretleri kaldi gebemiyim diyilmiyim sizce gebemiyim ? adetimin gecikmesini bekliyorum bir daha test yapıcam kimsede böyle oldumu ??? Azeriyim biraz anlatmaya çalışdım işde 😞
Fidan_14 Sofiya1 məndə çox oldu senin azeri oldugunu bilmirdim nece deyqaya çıxdı hamile olmayanda menumde testlerim yarım sat bir saat sonra belə olurdu sen vaxtın gecikkenen bir gun sonra et 8gun çoox tezdi sonra özün pis olursan özümnən bilirem aglıyıb özümü öldürürdüm😄😄ama indi çox şukur hamileyem sağ elim başına
AyFa1608 Sofiya1 aynısını ben yaşadım canım adetime 9 gün varken erken gebelik testi yaptım silik çıktı ertesi gün beta verdim negatif çıktı çok ağladım şimdi 6-7 günüm var ama kasıklarımda belimde bıçak gibi sancılar var adetimin geçmesini bekliyorum inşallah vardır