Ya son bir aydır sabaha kadar dönüyo sürekli ama bakın böyle on dakika sağına yatıp tekrar sola dönmek gibi değil bir sağ bir sol bir yüz üstü saniyeler içerisinde yapıyo bunu ve sabaha kadar yapıyo bi ara yoruluyor dalıyo bi yarım saat kadaruyuyo sonra tekrar aynı, onun dışında ayakta sallayarak uyuyan bi bebekti asla ayakta sallanmak istemiyo ayağıma alınca kalkıyor oturuyo ağlıyo , sadece emerek uyumak istiyo onu da ben istemiyorum ama mecbur kalıyorum ağlamaktan helak oluyo, artık kendi kendine uyusun istiyorum koyuyorum yatağına piş piş açıyorum yanında oturuyorum yok kalkıp oturuyo ağlıyo kafayı yiyecem eşim de beni suçluyo kendisi bir aydır yanımızda yoktu iş gereği ne yaptıysan yapmışsın bu çocuğa diyo oturdum ağladım sinirden ya nolur bi akıl verin neden böyle yapıyo kızım mesela şimdi bile aşırı uykusu var illa emmek istiyo bende emzirmek istemiyorum ayakta salladım yok kucakta salladım yok beşikte salladım yok aslaaaa uyumuyo yardımmmm nolurrr😞Kızım 10 buçuk aylık bu arada