38+1son 6gun Allah izin verirse bu gün çok mutlu uyandım haftaya bu gün evladımı kucagima aldığımı düşünerek kalktım sezeryanden düne kadar korkuyordum bu gün daha farklı sadece bebeğim bazen az haereket ediyor o korkutuyor 😑onun dışında gayet iyiyim bende tombik lahanamla