Ekonomist Merhaba , 3-4 gündür tuvalete çıkamıyorum ama bişey de içemiyorum (ilaç ot vs ) duphalac kullanırdım önceden hamile iken içen var mı ?
Bellacaio Ekonomist kullanabilirsin dedi dr bana da ama ben tadından nefret ediyorum. Aynı içerikte bir hap içiyorum.
Pyrz_07 Ekonomist evet ama devamlı kullanmayın bağırsak tembelleşiyormuş hep ilaca ihtiyaç duyarsınız 3 gün kullan ara ver demişti doktorum
Ekonomist Betulkrbs20042022 Srfe_01 onu denedim h bir işe yaramadı . Aç karnına kayısı yiyorum 2 gündür bana mısın demedi 🥺🤭
Betulkrbs20042022 Ekonomist bol bol su iç stres yapma bende surekli kabizim malesef erik de yiyom kayisida hergun
Dilekela Ekonomist duphalac sabah aç karnına içip üstüne su içince gerçekten çok işe yarıyo canım bende hamileyken kullanmıştım