Gbasak şimdi telaş yapma , hafif pembemsi sümüksü bir akıntı ise nişandır , leke tarzında kahverengide olabilir soeun değil korkma , eğer aktif kırmızı şekilde geliyorsa doktora o zaman git, suyun gelmediyse , ağrın düzenli olarak gelmiyorsa , şuan için endişeleniceğin birşey yok , bek benim 37+2 de geldi nişanım , 38+5 oldum tık yok , nişan gelince hemen doğurmuyorsun , fakat için rahat olsun diye istersen bir muayene olup en azından açıklığına baktırabilirsin , ya da nst bağlanabilirsin , dil bilmiyorsan bir çeviriciden sadece kelimeleri çevirip bir kağıda yaz , onu doktora göster , emin ol anlayışla karşılayacaklardır 🙏☺️