tugbacicekdagi Kızlar merhaba 33.haftayım ve karnımın alt kısmında ağrı oluyor ara ara o sorun değilde dün markete çıktım yürüyemedim agrıdan evde oyle olmuyordu basınıza gelen oldumu bu neden oluyor kalıcı mı yoksa geçicimiydi 😐
Angel_ela1 tugbacicekdagi o haftalarda normal bende hiç yürüyemezdim yolun ortasında kalakalıyordum sanırsam vücut kendini doğuma haZırlıyor birde bebeğin döndüyse oda agrı yapar benim normal doğum pozisyonunu almıştı o haftada
edis22 tugbacicekdagi bende 34+4deyim benimde agriyor. Belim karnimin alt kismi. Yalanci sancimi ne heralde. Nst’de hafif sancim cikti benim. Bende cok korkuyorum erken dogumdan😒
tugbacicekdagi edis22 bende sehir dısına gidicem bir haftalığına ondan korkuyorum yoksa yatarım bütün gün sorun değilde 😂
Bebisimannesi Kızlar bende 31 haftaligim dün sol tarafımda acı vardı sancı mıdır bilmiyorum korkuyorum da
tugbacicekdagi Bebisimannesi ya aslında normal bu agrılar dinlenince geçen agrılar doktorların dedigine göre hazırlık agrısı bunlar olcak yani hamileyizde işte insan kafaya takıyor
tugbacicekdagi Bu haftaya kdar cok iyiyidim ben cam silip evimi dip köşe temizliyordum ta ki 2 gün önce göbek altımdaki agrıya kadar işte 🥹sürekli değil ama yürüyünce dısarda sorun yapıyor evde sorun yok