Burcu0707 amine2023 kesinlkkle gelmis senin minnos bu gebelik testleri yanilmiyor kuzum hayui olsun.benimde hic belirtim yoktu 31 hafyadayim😁😁
amine2023 Sofiya1 inşallah canım. Mutluresim.com diye bi site var oraya yükle orda ki linki de buraya yapıştırabilirsim
Sehrbnon12 amine2023 benim bunun aynısı belki daha da silik idi ve suan 14 haftalık ikizlerime hamileyim canım
Deletedmom_85 amine2023 benimde 16-17 ama umudum sıfır her ay aynı terane o yüzden yapmak istemiyorum. Ne güzel sende çıkmış büyük ihtimalle var canım gözün aydın 🌸
amine2023 Deletedmom_85 sağ ol canım, o tek çizgiyi görmek ne demek biliyorum canım, inşallah Rabbim isteyen bekleyen herkese nasip etsin. 🌸🤲🏻
Bsrnura amine2023 canım resmen şuan bana umut oldun hamilesin hayırlı olsun benimde 17bat hiçbir belirtim yok inşallah bu ay vardır 😪