Melikerim Merhaba kızlar, 7 haftalık hamileyim az az kahverengi lekelenmem olduğu için sabah akşam progestan kullanıyorum alttan fitil olarak bir sakıncası yoktur dimi ilk hamileliğimde hiç böyle olmamıştım...
Meltem123 Melikerim yok canm zaten o lekelenmeler kanamalar için kullanılır bebeği korumak için yani o ilaç bebegin sağlığı demek rahat ol
Melikezturk Melikerim bende 4+5 oldum bende kullanıyorum progestanı sabah akşam pembemsi kan geldi akıntıyla beraber benden o yüzden devam et dedi doktor düsugu engeller dedi ilk bebeğime 4 ayllikken düşük yaptım bunda da aynı sıkıntı çıkmaz inşallah
Melikerim Baharun2 çok teşekkür ederimm bu ikinci hamileliğim ilkinde lekelenme veya herhangi bişey yaşamadım bu kez böyle olunca tedirgin oluyor insan😊
Pinar38 Bir nevi kadınlık hormonudur progestan fitil olarak yapman daha iyi bebeği korur rahim duvarına daha sıkı tutunmasına yardımcı olur
HalimeSct Lekelenmeler bendede 9. Hafta iken olmustu bende vajinadan progestan kullanmıstım onun sayesinde geçmişti. Vajinadan almamızdaki kasıt agızdan aldığımızda halsizlik uyku miğde bulantısı yapıyormus. Vajinadan aldırmıstı doktorum yan etkisi ollmaması için. Sıkıntı olmaz içiniz rahat olsun. Neticede bebegin ve sizin sağlığnız için kullanıyoruz 😊
Yasir Bende kullanıyorum alttan bebeğin anneye tutunması için diye biliyorum umarım bebeklerimiz sağlıklı gelir