Rab öncelikle canını sıkma üzülme Rabbim ol derse olur asla üzülme en azından gebelik olusabiliyor benim bildiğim boş gebelik olusan kadınların sonrasında saglıklı gebelik geçiriyor muş sende elbet anne olucaksın eminim ben 20 yasındayım ve 17 yasında evlendim ilk yıl istemedim 18 den sonra olur sandım korunmadım ama olmuyordu tedaviler doktorlar gittim bi sorun yok dendi sadece biraz pcos var dendi ama ben stresten canım sıkılıyordu ondan olmuyordu belki de bilemiyorum sonunda 20 yasına gelince bu yıl karar verdim tüp bebek yapmaya yaş falan dinlemedim ve iyi ki de yapmışım suan 2 embriyo transfer sonrası ilk denemede ikizlerim bana tutundu 14 haftalık olduk ama ben cok yollardan geçtim 2 defa rahim filmi 1 defa histerskobi yumurta toplamalar ilaçlar falan ama pes etmedim duamı ettim sende pes etme üzülme olmayacak anda seni bekliyor mucizen merak etme ❤️😘🙏