Nagihannnn0606 ben Şubat ayında aldığım için ve başlangıçta direkt ona gittiğimden 7. Hafta gibi, senin fiyatınla aynı olmayacaktır muhtemelen, şuan zamlanmış olabilir yada doğumun yakınsa daha düşükte olabilir, 22 bin lira benim. Riskli bir gebeliğin varsa kesinlikle öneririm, gece 3 bile olsa ulaşıyorsun, bir kez bile dönmediğini görmedim. Benim ikili taramam kötü çıkmıştı çok moralim bozulmuştu, sırf moralim bozuldu diye sonradan beni teselli etmeye stres yaşamamam için kaç kere aradı.