Seyma-Aslan00 canım doktorun ne dediği önemli benimde öyle ve hiç takılma çünkü kız bebek erkek bebek farkı var bu bir ikincisi mesala ben kısa boyluyum 1.53 eşim keza 173 felan doktor hep bana sen gibi minyon bir kızın olacak haftasına göre idael ya da bir hafta geri bir hafta ileri derdi ve buna rağmen aynı haftada olanlar benden fazla olanlar ve 800 gram oynayanlar var sen düşün ben normal doğum istediğim için hep kilosunu asla dert etmedim ayrıca doğunca 500 gram kadar kaybedenler oluyor gerek makinalar gerekse attıkları idrardan dolayı bence sağ salim doğsunlar zaten ilerlende inşallah sutlerimiz yarar ve toplarlar bana da yorum eden çok oluyor boş boğazlar bende şey diyorum deveden cüce cüceden deve doğmaz kasaba et borcum mu var ben takmıyorum kilosunu deyip geçiyorum sonuçta 5 kilo çocuk doğursan sana mandalya mı takacaklar ve ayrıca bebek dediğin ufak olsun ki seninle beraber büyüsün yenidoğan takımları 0-1 ay takımları boşuna mı aldık 😂🤦🏻♀️