sen aynı benim durumu yaşamışsın benimde 213561 cıktı şok oldum. doktora gittim kese yok dedi devlet hastanesi, alttanda bakti yok, bozulmuştur yada dış gebeliktir dedi direk. O kadar üzüldüm ki anlatamam. bir hafta sonra özele gittim. doktor ultrasonu koyar koymaz göründü. ve diğer doktor icin görememesi imkansız dedi. kalp atışı bile oluşmuş 6+3 haftalıkmış. yani aklina hemen kötü şeyler getirme başka doktora da git ve mümkünse alttan muayene olma çok sakıncalı çünkü bebek zaten o sıra yerleşmeye çalışıyor düşük riskini arttırıyor.