h_s_1411 Sehrbnon12 Hayattaki en büyük şans ikiz olmak ya ben ikizim keşke benim de ikizlerim olsa çok isterim bu duygu çok inanılmaz bir duygu 😂
Eceada06 Bellacaio en güzelini yapıyorsunuz gerçekten anı yaşamak keyifli mutlu geçirmek inanın bebek doğduğunda dahi çok etkiliyor daha huzurlu mutlu oluyor bebekte
Eceada06 Elif_Hayri bana henüz kaç haftalık olduğu söylenmedi ama hcg yi yüksek buldular sadece ondan sordum tahmini 5 haftalık gibi görünüyor takvime göre .. sizin kaç çıktı acaba tam 5 haftalıktan sonra
Sehrbnon12 h_s_1411 canım genellikle öyle olan kisilerin ikizleri de oluyor benim teyzemin ikizi vardı oda ikizlere hamile kaldı sizin avantajınız daha fazla
Eceada06 Elif_Hayri bende çarşamba günü verdim aramızda regle göre 3-4 gün gözüküyor inşallah sağlıklı bir hamilelik geçirip kucağınıza alırsınız 🐣🫠
esrasorgunn @Eceada06 Amiiin Allah razı olsun inşallah ❤️ Aralık 6 da adet gördüm son kez Ocak 26 da öğrendim 6 haftalıktı ☺️Hayır tek gebelik kişiden kişiye göre değişiklik gösteriyormuş hcg değeri