Aysekalkan duygumy hayır su gayet sağlıklı ama nekadar içiyorsun 4litrwden fazlaysa Dr bı sor ama o civardaysa doğru yoldasın şekere dikkat et
Grayworldinsideme duygumy diabetes insipitus mu yani? Aldığınız be çıkardığınız eşit olmalı. Elektrolit mineral kaybı olmadığı sürece sıkıntı olacağını sanmam. Zaten çok idrara çıktığınız için su içmeniz lazım