Ulkr__ ben ilk gebelıkde 23. Haftada oldum 26 da dikiş acıldı (zaten doktor 28 bile bulmaz dedi yanı cok gec atılan bır serklajdı) 3 hafta bıyunca akıntım hep vardı hep bebek tas gıbı olup dururdu en sonunda 26. Haftada gece bardaktan boşalıncaya kadar kanla uyandım hastanee gıttım 4-5 cm acıklık vardı cocuk dıkısı atmıştı sonra 4-5 saat sancı cektım 10 cm oldu sonra normal doğumla dogum yaptım