NeseA Ela7400 canım dördüncü gebelik benim ve çocuğum:) Rabbim hepinize hayırlı kolay doğumlar versin inşallah:) vallah can hepsi ayrı bi doğum ayrı bi gebelikti ama tabiki zor oldu ama çok şükür bebiş doğunca herşey geçiyor…
NeseA Dmrslm vallah can 3 doğum yaptım ilk defa suni verdiler bunda sadece ağrı arası az ve doğum çabuk oldu
Zeynep_31 NeseA Allah anali babalı büyütsün inşallah, cinsiyeti nedir , dogum hikayeni merak ettim açıkçası 🤭