Slm kızlar 30+3 olduk
Zaman sanki durmuş gibime geliyor artık psikolojim gitmiş 67 günüm kalmış doguma.
Ayda belkii 5 defa gidiyorum hastaneye doktor suyun biraz fazla dedi.Dahada endişeleniyorum. BEbegin suyu fazla olupta sağlıklı Bi şekilde bebeğini kucağına alan var mi