Sinemmmasya bende geçen hafta suyum geldi sandım çünkü çok yoğun bi sekilde aktı gitti çok korkttum( megersem altıma yapmisim o gün çok ayakta kaldım çünkü ) hemen eşim beni hastaneye götürdü, zaten eğitim araştırma hastanesinde takipliyim ve kadın acilde bulunan hemşire vs çok ilgilendiler, hemen hiç beklemeden amnisure testi yaptilar çok şükür negatif çıktı o testi yaptığı sırada açıklığa vs de baktı, ardından nst ye bagladilar o da güzel çıktı çok şükür her şey güzel dediler ben bebeği merak ediyorum diyince arkadan doktor duydu sanırım hemen buyrun gelin ultrason odasından bakalım dedi 🤲🏻 Allah razı olsun yani ellerinden geleni yaptılar 🙏 Çok şaşırıyorum bazen bu durumlara neden orda çalışıyorlar ki tüm muaneleri yapmak zorundalar hele ki aciliyet varsa sonuçların 2 saatte çıkması ne demek ya 🙄🙄