Ela6161 biz genelde hareketlerle iletişime geçiyoruz tekme atıyor ben de elimle karşılık veriyorum yavaşça bastırarak sonra bir daha atıyor bende bir daha karşılık veriyorum sonra sinirleniyor üst üste tekmeliyor içerde bir boks 🥊 maçı 😂😂😂💥.
Henüz konuşarak anlaşma moduna geçemedik😅