Zeynep kamile gidiyorum bildiğiniz üzere sadece doğum hastanesı dün gittim o sancı çekenleri bağıranları gördükçe tansiyonum fırladı resmen 28 . Haftadayım çok korkuyorum doğumdan sezeryan olsam ağrısı normal olsam hissetmek o acıyı ayy benım psıkolojım bozuldu nasıl atlatıcam