Kızlar 35 + 3 haftalık hamileydim , sabah 11 gibi ince ince sancı başladı , ilk başta yalanci sancı diye düşündüm ama gece 12 ye kadar geçmedi , hastaneye gittim , rahimde açılma var erken doğum riski diye yatırdılar , aynı gece 2 saat sonra sancı kuvvetlendi ve acil doğuma aldılar , şaka gibi cocuk doğdu 2 gün önce . Şimdi yoğun bakımda , herhangi bir sağlık problemi yok , sadece kilosu az ve emme refleksi çok gelişmemiş , kilosu 1815 gr , bugün 30 gr almış , durumu iyiye gidiyor , bu durumda olan varmiydi aranızda ? Ne zaman taburcu ederler sizce