Aleynasvr Kizlar persembe gecesi 4 te suyum geldi agrim basladi. Hastaneye gittim gunduz 10 da dogurdum. Su anda oglusum kucagimda darısı size .@Smyye1B haber ver demiştin 😀
Aleynasvr Nur123aa Allah yardimciniz olsun canım. Banada dua edin yarın çıkabilelim hastaneden. Kan uyuşmazlığı varmış bebekle aramda sarılık olma riski varmış.
ozlem5757_ İnşallah sağ salim çıkarsınız darısı bzm başımıza nasıl erken doğurmayı becerıosunz tüyo verinde bizmde gelsn artk 40ı devirdk valla 🤣
Aleynasvr ozlem5757_ valla zaten suyumuzda azalma ve açıklık vardı 2 cm doktor yakındır diyordu 35 ten beri 😀 o kadar bekleyebildi minik😁
Aleynasvr Smyye1B Allah bağışlasın gözün aydın. Bana da dua et alayım bir an önce yavrumu kuvezde sarılık ve enfeksiyon çıktı.
Smyye1B Aleynasvr Allah yardımcın olsun kuzum Rabbim kavuştursun. Dün Bizimkide kovez deydi solunumu da sorun çıktı 2 saat kaldı sadece
Aleynasvr Smyye1B amin canım valla çok zor öyle bir şeymiş ki kokusu burnumda tütüyor sanki yıllardır benleydi de aldılar gibi. Normal doğum doğum yaptin