Zeyyyn 12eylul korkmayın sonu güzel miniğinize kavuşacaksınız Kavuşmalarn en güzeli sağlıkla kavuşun 🌸
Asel2520 12eylul rabbim sağsalim bebeğinizi size kavuştursun sizde doğum anında bize duanızda yer verin 🌸😊
Gozdgn 12eylul sag saglim sağlıkla kucaginiza alin sonu o kadar guzel oluyorki hicbirseyi unutuyorsunuz zaten 😊
bebek- 12eylul bende pazartesi girecem hiç korkma içini ferah tut korkulacak hiç bişe yok hepsi geçiyor ben ilk dogumumda neler yaşadım unuttum bile 2. sezeryanım olacak bunuda unutacam bebeğine odaklan :)
Meryy69 12eylul elhamdülillah o kadar mutlu oluyorum ki böyle yazıları okuyunca rabbim sağlık la sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin 🤲 ❤️