UmutsuzPolyanna ay nebilym erken deglmi bunlar için bide evt bişeyler kimildadiğini hissediyorum arada bir, bu idrara cikma normal ozaman duşundum aceba enfeksiyon mu oldm noldu diye ama bol su iciyorum yani olamam kolay kolay bide dikkat ediyorm ama oramda bi baskı hissediyorum işte bide işiyorm cikiyorm sanki hepsini işememiş gibi geri girince geri işiyorum