Kitap okuyarak gebelik sürecimi yakından takip ediyorum. Sağa yatmak bebek için bir sorun oluşturmuyor. Sadece sola yatmak ona daha fazla kan gitmesine yarıyor. Önemli olan sırt üstü ve yüz üstü yatmamak. Çok da sakınmak iyi değil. Sonuçta uyurken dönüyoruz