Kzılar yarın mevlıdımız var pılavı ben yapıcam pırınc hakmar rencber Baldo bu markayı kullanan varmı ne kadar su koyuyorsunuz? Ben ılk defa kullanıcam çok ıyı dedıler o yüzden ordan aldım evde bır bardak pırınc bı buçuk su koyuyorum Buda mı aynı acaba