BoyGirlAnnesi TanemPoyraz ben şuan çekiyorum kıvrandırıyor bugün sabah birden bire başladı ağrı kesici içtim gündüz kahvaltıdan sonra geçti saat 5 gibi hafif hafif tekrar başladı git gide şiddetlendi akşam yemeğinden sonra yine ağrı kesici içtim ama banamısın demiyor soğuk kompleks uyguladım dıştan yok ya ağlayasım var resmen nerden çıktı birden bire
Eminecak TanemPoyraz ay geç gördüm sohbeti. Bende de aşırı agri var kulağıma bogazima vuruyor dayanamadim hafta sonu dişçiye gittim. Antibiyotik verdi son haftalarin bi sıkıntı olmaz ama doktoruna yinede sor dedi. Doktorum da kullanabilirsin işlem yaptirma dogumdan sonra yaptirirsin dedi. Bir de acilde parol serum istedim belki iyi gelir diye pek iyi gelmedi ama antibiyotik biraz biraz etki etmeye başladı 38 haftalik olduk cok direndim günlerdir ama yok dayanamadim yatamiyordum cocugumun da huzursuz olduğunu hissetmeye basladim antibiyotik kullanmak istemezdim ama kullanmasam daha kötü dedim başladım
ozlem5757_ 2 hamileliğimde de 1 dişim gtti 2 kızım oluck bunda da 1 dişim gtti ama malesf bişy yapılmıyr doktordan imzalı kaşeli kağıt alman gerekiyor yaptırman için ölsende bişy ypmıolr çok çektm dişten ama ben 2 trimestir de yaptrdm 3 de yapılır mı blmem
gzdeal Haftadayken 20lik dişimi çektirmiştim parol asla etki etmiyordu maf olmuştum birde üstüne iltihap kapladı 1 hafta iltihabın iyileşmesini bellemiştim 🤦♀️ Doktorum kesinlikle git tedavi ol o ağrın çocukta bir kaygı yaratır sen mutluysan o çocuk mutlu demişti. Kesinlikle tedavi olmanı öneririm .