Ben Sultanbeyli saygıya gidiyorum maddi olarak diğer hastahanelerden daha uygun ve ben ilk dogumumda da ordaydim memnun kaldım çok lüks değil ama gayet ilgililer sezeryan oldum ben ameliyat sonrası herşeyimi saatli ve kusursuz yaptılar bebek ebesi çok ilgilendi sağolsun