AyFa1608 ayyy canım yaaa 😑 benimde birincisi düşük oldu 1 ayda düştü kese ama bebek oluşmamıştı. Üstünden 2 ay geçti bu üçüncü ayım tekrar değerlendirirdim . Cuma günü adet tarihim 🌸🌸🌸 bakalım hayırlısı
Belirtilerim var ama ;
Aşırı Kasık ağrısı , sürekli hapşurma, geceleri ayağım sürekli yanıyor uyuyamıyorum uyku tutmuyor sabaha kadar , öğlenleri uyuyorum ..